آخرین مطالب ما را در کانال تلگرام دنبال کنید عضویت
rezaranjbar سایت شخصی رضارنجبر جلودار
مدیر سایت رضاگرافیک
ورود
sibbaner طراحی لوگو و هویت برند ریزاینو
بخش سفارش طراحی رضاگرافیک
ورود
وبلاگ

۹ پلاگین کاربردی برای نرم افزار فتوشاپ

9 پلاگین کاربردی برای نرم افزار فتوشاپ

پلاگین، یک ابزار جانبی است که نرم افزار فتوشاپ برای بهبود و گسترش کار و فعالیت خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما با استفاده از پلاگین‌ها قادر خواهید بود افکت‌ها و تنظیمات از پیش تعیین‌شده را بر روی تصاویر خود اعمال کنید و به سرعت عمل خود را بهبود ببخشید در این مقاله رضاگرافیک می خواهیم ۹ پلاگین کاربردی و معروف را معرفی کنیم پس باما همراه باشید.

پلاگین Filter Forge 7

یکی از ویژگی‌های برجسته Filter Forge 7، تنوع بسیار زیاد فیلترهای آن است. این پلاگین بیش از ۱۲۰۰۰ افکت و ساختار مختلف را ارائه می‌دهد که برای انواع عملکردها و استفاده‌ها کاربرد دارند. این پلاگین امکانات فراوانی برای ویرایش و اعمال افکت‌های مختلف به تصاویر فراهم می‌کند.

 

 

پلاگین Fluid Mask 3

یک ابزار قدرتمند برای ساخت ماسک‌های دقیق و بی‌نقص است که توسط شرکت Vertus منتشر شده است. این پلاگین به خصوص برای عکاسان و طراحان مناسب است و به آنها امکان می‌دهد ماسک‌های دقیق و بی‌نقصی را ایجاد کنند.

 

پلاگین Luminar 2018

این پلاگین مناسب برای عکاسان می باشد. ویژگی‌های این پلاگین شامل آسان‌سازی بسیاری از عملکردهای ویرایشی و قابلیت کار با تصاویر RAW است. Luminarمانند یک ویرایشگر تصویر درونی در نرم‌افزار فتوشاپ عمل می‌کند.با استفاده از تکنولوژی الگوریتم هوش مصنوعی و ۵۰ افکت پیش‌فرض، Luminar عملیاتی مانند ماسک‌گذاری، تغییر آسمان، حذف اشیا و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را ساده می‌کند. این پلاگین برای استفاده در هر دو نرم‌افزار فتوشاپ و لایت‌روم قابل دسترس است و نیازهای شما در ویرایش تصاویر را برطرف می‌کند.

 

پلاگین Noiseware

یک ابزار حذف نویز حرفه‌ای است که توسط شرکت Imagenomic منتشر شده است. این ابزار مناسب برای عکاسان و طراحان است و ویژگی‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد. با استفاده از Noiseware، می‌توانید به سادگی نویزهای موجود در تصاویر را حذف کنید و وضوح آنها را افزایش دهید.

 

پلاگین Effects ON1

افزونه‌ای بسیار کاربردی برای طراحان و عکاسان است و می‌تواند از پریست‌ها برای تقویت تصاویر استفاده کند. اگر عاشق آن هستید که تنها با یک کلید تصاویر را ویرایش کنید، ظاهری سینمایی به آن‌ها دهید و از جلوه‌های زیبای سیاه و سفید بهره‌مند شوید می‌توانید از Effect ON1 استفاده کنید. این پلاگین‌ها دارای یک برنامه کاربردی اضافی به علاوه نرم‌افزار رایگانی می‌باشند که مخصوص لایت روم و فتوشاپ هستند.

 

پلاگین PSD Cleaner

مرتب سازی لایه های کار طراحی عملکردی دشوار و خسته کننده است که می تواند بلای جان طراحان گرافیک و وب باشد. PSD Cleaner این روند دشوار را آسان تر می کند.

 

پلاگین Subtle Patterns

یک مجموعه ی با کیفیت رایگان از الگوهای بافت دار موزاییکی می باشد.

 

پلاگین Prespective Mockups

این پلاگین یکی از برترین شیوه ها در ساخت ماک آپ پرسپکتیو را با استفاده از ترانسفورمرهای سه بعدی CSS3 به شما ارائه می دهد. این پلاگین در پالت ابزار فتوشاپ قرار گرفته و ۸ لی اوت متفاوت دارد. تنها با یک کلیک ساده تنظیمات لازم انجام می گیرد.

 

پلاگین Portraiture 3

یک پلاگین ترکیبی برای فتوشاپ، لایت روم و Aperture است که روند روتوش پرتره ها را به خصوص در قسمت پوست خودکار می کند. این پلاگین به صورت خودکار پوست را صاف کرده و بدون هموار کردن رنگ پوست و یا از بین بردن جزییاتی همچون مژه و بافت پوست نقایص آن را از بین می برد. و یکی از با کیفیت ترین پلاگین ها برای عکاسان پرتره محسوب می شود.