آخرین مطالب ما را در کانال تلگرام دنبال کنید عضویت
rezaranjbar سایت شخصی رضارنجبر جلودار
مدیر سایت رضاگرافیک
ورود
sibbaner طراحی لوگو و هویت برند ریزاینو
بخش سفارش طراحی رضاگرافیک
ورود
آرشیو ایده ها گالری و ایده

۳۰ نمونه تبلیغات خلاقانه بیلبوردی که تاکنون دیدید !

30 نمونه تبلیغات خلاقانه بیلبوردی که تاکنون دیدید !

وقتی صحبت از تبلیغات در فضای باز می شود ، قطعاً بیلبوردها در جایگاه اول قرار میگیرند به همین خاطر ، شرکت ها ، هزینه های زیادی به تبلیغات در بیلبورد اختصاص میدهند که قطعا بازخورد خوبی دارد این نوع تبلیغات ! اگر خلاقانه باشد دیگه بحثش گسترده می شود . چرا از بیلبوردها استفاده کنیم؟ در حوزه تبلیغات در فضای باز ،بدون شک یکی از گران ترین گزینه ها ، بیلبورد می باشد . بنابراین ، از بین گزینه های مختلف تبلیغات ، چرا استفاده از بیلبوردها را انتخاب می کنیم؟ بزرگترین مزیتی که یک بیلبورد دارد این است که مردم در واقع آن را به وضوح می بیند.  یک جنبه منحصر به فرد و استراتژیک در مورد بیلبوردها وجود دارد بیلبورد ها با در نظر گرفتن اشغال فضای بزرگتر ، بر محیط اطراف تسلط پیدا میکند در نتیجه بهتر ، در معرض دید عموم قرار میگیرد مردم اغلب در امتداد بزرگراه ها و جاده ها مشاهده می کنند ، خواه ناخواه تبلیغات شما را مشاهده خواهند کرد. برای توضیحات و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


چون بیلبورد را همه رده سنی مشاهده میکند بهتر است بیلبورد خود را جوری طراحی کنید که مخاطب های مختلف را دربر بگیرد یکی از شیوه های جذب مخاطب ، خلاقیت در طراحی بیلبورد می باشد که می تواند با استفاده از جنبه های مختلف بصری اعم از فرم ، رنگ حتی سوژه های مختلف یا بکاربردن اصطلاحات خاص روزمره و غیره طراحی شود .

ما در اینجا ، ۳۰ نمونه از تبلیغات خلاقانه بیلبوردی را جمع آوری کردیم که بیشتر از جنبه خلاقیت در بصری استفاده شده است همچنین می تواند الهام بخش در طراحی های بیلبوردی شما باشد .

رمز را می توانید کپی کنید ، به کوچک بودن و فاصله حروف در هنگام تایپ دقت کنید.