آخرین مطالب ما را در کانال تلگرام دنبال کنید عضویت
rezaranjbar سایت شخصی رضارنجبر جلودار
مدیر سایت رضاگرافیک
ورود
sibbaner طراحی لوگو و هویت برند ریزاینو
بخش سفارش طراحی رضاگرافیک
ورود

افزایش بازدهی تبلیغات با طراحی خوب !

تبلیغات ، مبحثی به ظاهر ساده ولی با گستردگی بیشتر هر روز بارها بارها به گوش مان می خورد در واقع چه در فضای مجازی چه در زندگی واقعی ، تبلیغات برای شروع هر کسب و کاری یکی از آیتم های اساسی می باشد همچنین با گسترش فضای مجازی در روزمرگی هایمان ، جایگاه تبلیغات بیشتر پر رنگ شده است ما در این مقاله قصد داریم عوامل تاثیر گذار در بازدهی تبلیغات را بررسی کنیم و یکی از آیتم های تبلیغات تاثیر گذار یعنی “طراحی خوب ” را بیشتر در موردش حرف بزنیم پس با ما باشید .

حالا چه چیز هایی در تبلیغات به صورت مستقیم تاثیر گذارند ؟

۱٫ طراحی خوب خیره کننده

۲٫ مجل و موقعیت تبلیغات

۳٫ زمان تبلیغات

۴٫ سئو و بهینه بودن محتوای تبلیغات

 

اینجا قصد داریم به صورت تخصصی در مورد طراحی و دیزاین تبلیغات صحبت کنیم همه آیتم های مرتبط را بررسی می کنیم .

  • اندازه طراحی :

طراحی برای تبلیغات فضای مجازی بهتر است مربع باشد زیرا همه اپلیکیشن های مجازی با این ابعاد ۱:۱ سازگار دارد همچنین تصویر شاخص ( تصاویر کوچک ) همه اپلیکیشن ها مربع هستند .

برای طراحی تبلیغات به صورت محیطی بهتر است محلی که قرار است تبلیغات اجرا بشه بررسی شود حال به چه چیزی تمرکز کنیم !

– شلوغی و رفت و آمد محل انتخاب شده

اگر مجل تبلیغات شلوغ و پرفت وآمد هست باید اندازه طراحی را بزرگتر در نظر بگیریم تا ارتباط چشمی در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد . و در زاویه های کمتر ( نگاه ) هم قابل دیدن باشد.

برای تبلیغات محیطی اندازه یک به یک مناسب نیست بهتر است نسبت ۹ به ۱۶ و برعکس باشه در واقع کادر مستعطیلی مناسب می باشد .

 

  • فضای طراحی

برای تبلیغات مجازی ، طراح می تواند فضای طراحی را بیشتر درگیر کنه چون کاربر می تواند بیشتر برای دیدن تبلیغات وقت بگذارد اما در تبلیغات محیطی باید فضا را بهینه استفاده کند چون در تبلیغات محیطی زمان خیلی مهمه و باید مطالب زودتر انتقال یابد . پس در تبلیغات مجازی دستمان بازتره !

 

  • انتقال سریع مطلب مهم از طریق عناصر بصری

اینجا منظورمان برقراری ارتباط از طریق زبان بصری است باید مطلب مهم ( هدف ) را از طریق عناصر های بصری به مخاطبمون انتقال بدیم یا به انتقال آن از طریق عناصر بصری کمک کنیم به عنوان مثال برای ایجاد فضای امنیت به مخاطب می توانیم از المان های آیکونیک چتر ، قفل و زنجیر به همراه تصاویر اصلی استفاده کنیم .

 

  • ترکیب رنگی

بهتر است برای هر برند و کسب و کار یک تم رنگی ( پالت رنگی ) انتخاب کنیم و کار طراحی مان را بر اساس اون پالت و تم رنگی اجرا کنیم زیرا رنگ ، یک عناصر بصری قوی می باشد که قطعا در فضاسازی بسیار کمک میکند .

 

  • ساده و خوانا

در حال حاضر ، سمت و سوی دیزاین و طراحی به سمت سادگی می رود البته طراحی با کمترین المان شاید به ظاهر ساده باشد ولی طراحی آن سخت است چون مهار انرژی های موجود در عناصر بصری در فضای ساده یکم سخت است . قطعا باید تیتر و موضوع اصلی را باید با کمترین تزئین بصری به نمایش بگذاریم تا سریع خوانده بشود .

 

تا اینجا سعی کردیم برخی اصول اصلی طراحی خوب را ارائه بدیم ولی قطعا طراحی خوب نیازمند تجربه های قوی و پشتکار های متمادی دارد که متخصص خودش را دارد و همه دوست دارند کار را به یک تیم حرفه ایی محول کنند البته خیلی از سایت ها هست که اینکار را انجام می دهد ولی پشتیبانی ، قیمت مناسب و توجه به سلیقه کارفرما از الویت های یک کافرما است . برای این منظور ما میخواهیم تیم طراحی سایت رضاگرافیک را برای شما عزیزان معرفی کنیم که سالهاست در زمینه طراحی و دیزاین کار میکند قطعا رضایت شما را جلب خواهد کرد .

 

گروه طراحی سیب بنر ، زیر مجموعه سایت رضاگرافیک می باشد که سالهاست در زمینه طراحی و دیزاین فعالیت دارد طراحی حرفه ایی ، قیمت مناسب ، پشتیبانی ، گارانتی کیفیت از وجه تمایز سیب بنر با بقیه رقبا می باشد خدمات طراحی سیب بنر شامل :

اگر نیاز به مشاوره دارید با کمال میل در خدمتیم حتما با ما تماس بگیرید . ورود به سیب بنر

رمز را می توانید کپی کنید ، به کوچک بودن و فاصله حروف در هنگام تایپ دقت کنید.