آخرین مطالب ما را در کانال تلگرام دنبال کنید عضویت
rezaranjbar سایت شخصی رضارنجبر جلودار
مدیر سایت رضاگرافیک
ورود
sibbaner طراحی لوگو و هویت برند ریزاینو
بخش سفارش طراحی رضاگرافیک
ورود
رضاگرافیک معرفی سایت و ترفند

دانلود از فری پیک به راحتی آب خوردن

دانلود از فری پیک به راحتی آب خوردن

یکی از دغدغه‌های طراحان گرافیک و فعالان حوزه‌ی تولید محتوا، دسترسی به تصاویر مناسب و باکیفیت است. برای رفع این نیاز، سایت‌های زیادی به وجود آمده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها فری پیک است. با این حال، دانلود از فری پیک به دلیل تحریم‌ها چندان کار ساده‌ای نیست. اما هر مشکلی، راه‌حلی دارد!یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های طراحان گرافیک و فعالان حوزه‌ی تولید محتوا، دسترسی به تصاویر مناسب و باکیفیت است. در طول زمان، سایت‌های بسیار زیادی برای پاسخ به این نیاز طراحی شده‌اند که هرکدام نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند.
اما شاید اغراق نباشد اگر فری پیک را مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سایت در این حوزه بدانیم. سایتی که با مخزن بسیار غنی خود پاسخگوی تمام نیازهای یک طراح گرافیک یا تولیدکننده‌ی محتواست.
چه چیزهایی در فری پیک پیدا می‌شود؟
شما بسته به نیاز خود می‌توانید از انواع مختلف تصاویر موجود در آرشیو فری پیک استفاده کنید. انواع فایل‌های وکتور، تصاویر استوک، آیکون، پروژه‌های لایه‌باز و… تنها بخشی از چیزهایی است که می‌توانید در فری پیک به آن دسترسی داشته باشید.
آموزش دانلود از فری پیک
برای دانلود از فری پیک دو راه وجود دارد:
راه اول) دانلود رایگان: بسیاری از تصاویر موجود در فری پیک رایگان هستند و شما بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اما یک محدودیت بزرگ وجود دارد و آن این است که هر آی پی در طول روز، تنها می‌توند ۳ تصویر دانلود کند.
راه دوم) اکانت پریمیوم: با داشتن اکانت پریمیوم نه‌تنها مجوز دسترسی به تمام تصاویر سایت را خواهید داشت، بلکه می‌توانید این کار را با سرعتی بیشتر و بدون محدودیت انجام دهید. اما این کار نیز چند دردسر بزرگ دارد.
اولین دردسر این است که برای خرید اشتراک پریمیوم فری پیک باید یک کارت بانکی بین‌المللی داشته باشید. کاری که در کشورهای تحت تحریم آمریکا اگر غیرممکن نباشد، بسیار دشوار است.
دردسر دوم نیز اختلاف قیمت دلار و ریال است. برای ایرانی‌ها که ریالی کار می‌کنند، پرداخت هزینه‌های دلاری سایت‌های بین‌المللی اصلاً مقرون‌به‌صرفه نیست و گاهی سرسام آور می‌شود.
به این موارد، مشکلات دسترسی به این سایت با آی پی‌های ایرانی را نیز اضافه کنید.
اما آیا راهکاری برای دانلود از فری پیک بدون این همه دردسر و هزینه وجود دارد؟ پاسخ مثبت است! بنابراین خیلی نگران نباشید.
دانلود آسان از فری پیک
برای دانلود آسان از فری پیک، چند راهکار وجود دارد که بعضی از آن‌ها ساده و بعضی دشوارند. اما بدون‌شک یکی از آسان‌ترین راه‌حل‌ها، استفاده از «سایت باک» است.
باک یک سایت واسطه‌ی ایرانی است که امکان دسترسی آسان و سریع شما را به freepik فراهم می‌کند. برای این کار، لازم است وارد سایت baaak.ir شوید و لینک فایل دلخواه‌تان را که از فری پیک انتخاب کرده‌اید در بخش مربوطه وارد کنید.
در نهایت دکمه‌ی دانلود را بزنید و منتظر بمانید. فایل مورد نظرتان –بسته به حجم آن- حداکثر در عرض ده دقیقه آماده‌ دانلود است.
در طول زمان انتظار، ربات سایت باک به‌صورت اتوماتیک فایل انتخابی شما را از فری پیک دانلود کرده و به سرورهای ایرانی خود انتقال می‌دهد تا شما بتوانید به آسانی و بدون نیاز به پرداخت دلاری آن را دریافت کنید. کل این فرآیند در اغلب موارد، تنها چند ثانیه طول می‌کشد.
این فایل پس از دانلود از فری پیک، تا ۷ روز در پنل شما باقی می‌ماند و می‌توانید در صورت نیاز مجدداً آن را دریافت کنید.
چرا استفاده از سایت باک را توصیه می‌کنیم؟
مهم‌ترین دلیل این توصیه این است که سایت باک سرعت و سهولت دانلود از فری پیک را به شدت افزایش می‌دهد. به‌علاوه در هزینه‌های شما به میزان زیادی صرفه‌جویی می‌شود.
اما در کنار این قابلیت ویژه، سایت باک به شما امکان دسترسی به یک آرشیو غنی و بسیار جامع را می‌دهد که شامل بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ فایل –از جمله انواع کارت ویزیت لایه باز، لوگو آماده، تراکت لایه باز، بروشور لایه باز و…- است.
از جمله‌ی این تمپلت‌های آماده‌ی گرافیکی انواع مختلف کارت ویزیت لایه باز است که می‌توانید نمونه‌های متنوعی از آن‌ها را در سایت باک پیدا کنید.
اگر قصد دارید برای معرفی کسب‌وکارتان از بروشور لایه باز استفاده کنید، می‌توانید طرح مورد علاقه‌ی خود را از بین بیش از ۳ هزار طرح موجود در سایت باک انتخاب کنید. یک آشنایی مختصر با فتوشاپ کافی است تا بتوانید اسم، مشخصات و اطلاعات موردنظر خود را جایگزین موارد درج شده در طرح آماده کنید.
همچنین کسانی که می‌خواهند یک تبلغ اثرگذار در فضای مجازی داشته باشند، یا صاحبان وب‌سایت‌ها و صفحات اینستاگرام که قصد دارند با استفاده از ویدیو بازدهی کارشان را بالاتر ببرند اما دانش استفاده از نرم‌افزارهای تدوین را ندارند، می‌توانند روی سایت باک حساب کنند.
کافی است طرح مورد علاقه‌ی خود را از بین بیش از ۳ هزار پروژه آماده پریمیر که در آرشیو این سایت موجود است انتخاب کرده و با یک ویرایش ساده، اطلاعات مدنظر خود را جایگزین اطلاعات موجود در ویدیو کنند.
انواع مختلف پروژه آماده پریمیر در سایت باک موجود است که پاسخگوی اغلب نیازهای شماست. از جمله انواع مختلف و متنوع ترانزیشن، اسلایدشو، لوگوموشن، فیلم عروسی، تیزر تبلیغاتی و…
در نهایت اگر طرح مورد علاقه‌ی خود را بین این طرح‌ها پیدا نکردید، کافی است لینک آن در انواتو المتز را در بخش دانلود سایت باک وارد کنید و به سرعت فایل‌تان را از سرورهای ایرانی آن تحویل بگیرید.
سخن پایانی
در این یادداشت تلاش کردیم شما را با یکی از راه‌های آسان و مطمئن برای دانلود از فری پیک آشنا کنیم. همچنین در کنار این امکان فوق‌العاده، شما را با یک گنجینه‌ی غنی از انواع مختلف طرح‌های لایه‌باز و پروژه آماده پریمیر آشنا کردیم.
با استفاده از این ترفند، شما می‌توانید به راحتی آب خوردن به بیش از ۱۲ میلیون عکس مختلف موجود در سایت فری پیک و بیش از ۵۴ میلیون فایل موجود در سایت انواتو المنتز دسترسی داشته باشید.
تنها چند کلیک لازم است تا هرچه می‌خواهید را یک‌جا، کنار هم داشته باشید.

رمز را می توانید کپی کنید ، به کوچک بودن و فاصله حروف در هنگام تایپ دقت کنید.