آخرین مطالب ما را در کانال تلگرام دنبال کنید عضویت
rezaranjbar سایت شخصی رضارنجبر جلودار
مدیر سایت رضاگرافیک
ورود
sibbaner طراحی لوگو و هویت برند ریزاینو
بخش سفارش طراحی رضاگرافیک
ورود
آموزش دیگر رضاگرافیک معرفی سایت و ترفند نرم افزار مورد نیاز

جلوگیری از پاک شدن کرک و پچ در ویندوز ۱۰

جلوگیری از پاک شدن کرک و پچ در ویندوز 10

سلام ! حتما تا به حال براتون پیش آمده که یک نرم افزار پولی به صورت رایگان از سایت های دانلود ایرانی دانلود کنید هنگام اکسترکت کردن فایل کرک ، آنتی ویروس ویندوز ۱۰ همان ویندوز دیفندر در سمت راست پایین با یک نوار مشکی رنگ ، خطایی می دهد که این فایل حاوی ویروس می باشد و آن را قرنطینه یا پاک میکند امروز می خواهم یک راهکار ساده و سریع براتون ارائه بدم براحتی از شر این خطا خلاص بشید به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


خب بریم ببینیم چطوری از شر این ویندوز دفندر خلاص شویم ! معمولا فایل کرک را به صورت زیپ ، جداگانه برای دانلود قرار میدهند . پس فایل فشرده کرک را دانلود کنید مثل عکس زیر روی فایل دانلودی راست کلیک کنید و گزینه Extract Here را بزنید ( باید نرم افزار winrar را نصب کنید )

جلوگیری از پاک شدن کرک و پچ در ویندوز 10

بعد اینکه فایل را از حالت فشرده در آوردید ( اکسترکت ) ، به پوشه مربوطه برید روی فایل کرک که اکثرا با نام Patch است راست کلیک کنید و گزینه Scan with windows defender را بزنید.

جلوگیری از پاک شدن کرک و پچ در ویندوز 10

یک پنجره جدید با نام Windows Security باز می شود مثل عکس زیر ، ربروی اسم فایل مربوطه یک هولدر High هست روش کلیک کنید تا بیشتر اطلاعات نمایش داده بشود حال گزیته Allow On device را انتخاب کنید بعد Start Actions را بزنید .

 

جلوگیری از پاک شدن کرک و پچ در ویندوز 10

تمام ! فایل کرک موردنظر مورد اعتماد ویندوز دیفندر قرار گرفت و پاک نمی شود ! امیدوارم به دردتون بخوره ! راستش دیدم تو اینترنت یک سری راه حل ها گفته شده ولی پیچیده بودند ! گفتم یک راه حل ساده و سریع رو بگم تا زودتر کارتون راه بیوفته ! مرسی که مارو همراهی کردید . منبع : سایت رضاگرافیک

رمز را می توانید کپی کنید ، به کوچک بودن و فاصله حروف در هنگام تایپ دقت کنید.
    سعید گفته : دوشنبه 22 آگوست 2022

    دمت گرم آقا رضا عالی بود

      رضا گفته : دوشنبه 22 آگوست 2022

      مخلص