آخرین مطالب ما را در کانال تلگرام دنبال کنید عضویت
rezaranjbar سایت شخصی رضارنجبر جلودار
مدیر سایت رضاگرافیک
ورود
sibbaner طراحی لوگو و هویت برند ریزاینو
بخش سفارش طراحی رضاگرافیک
ورود
رضاگرافیک معرفی سایت و ترفند

آنلاین پترن و و بکگراند بسازید !

آنلاین پترن و و بکگراند بسازید !

امروز میخوام دو تا سایت خوب براتون معرفی کنم که بیشتر به درد کسانی میخورد که طراحی سایت و رابط کاربری انجام میدهند اکثر مشکلاتی که طراحان وب دارند اینه که الگو و پترن مورد نظر خود را در بستر اینترنت پیدا نمیکنند بخاطر همین خوشبختانه دو تا سایت خوب پیدا کردم که به ما این امکان را میدهد الگو و پترن مورد نظر خود را بسازیم با کلی تنظیمات و آپشن های مختلف !  که براحتی می توانید از آیکون های آماده الگو درست کنید حتی میتوانید خلاصه همه چیز دست خودتونه ! امیدوارم به دردتون بخوره !



وب سایت Patternizer

این سایت با ابزار کاربردی و آسان به شما این امکان را میدهد با توجه به نیاز خود ، یک الگوی منحصر به فرد بسازید، مقیاس ها و رنگ ها را تنظیم کنید. Patternizer اسکریپتی برای شما ایجاد می کند تا از این الگو به عنوان پس زمینه وب سایت استفاده کنید.

 

وب سایت Patternico

یک ژنراتور الگوی آنلاین که به شما امکان می دهد یک الگو و پترن سفارشی بر اساس آیکون ها ایجاد کنید. برای دسترسی به آیکون ها و نمادها از کتابخانه آیکون در سمت چپ استفاده کنید. سپس به سادگی آیکون های مورد نظر خود را روی صفحه بوم بکشید و رها کنید. به راحتی می توانید رنگ پس زمینه ، شفافیت آیکون و اندازه بوم را تغییر دهید.

رمز را می توانید کپی کنید ، به کوچک بودن و فاصله حروف در هنگام تایپ دقت کنید.