آخرین مطالب ما را در کانال تلگرام دنبال کنید عضویت
rezaranjbar سایت شخصی رضارنجبر جلودار
مدیر سایت رضاگرافیک
ورود
sibbaner طراحی لوگو و هویت برند ریزاینو
بخش سفارش طراحی رضاگرافیک
ورود
آرشیو ایده ها گالری و ایده

۳۵ نمونه خلاقانه روش های تبلیغاتی شرکت مک دونالد

35 نمونه خلاقانه روش های تبلیغاتی شرکت مک دونالد

شرکت مک دونالد در ۱۵ آوریل ۱۹۵۵ در دس ​​پلینز ، ایلینوی آغاز به کار کرد. در اصل این کسب وکار در سال ۱۹۴۰ به عنوان یک رستوران کبابی که توسط ریچارد و موریس مک دونالد معروف بود ، آغاز شد. بعداً تاجر ری کروک در سال ۱۹۵۵ به عنوان نماینده، به این شرکت پیوست و بنابراین شرکت مک دونالد ، مسیر موفقیت آمیز خود را هموار کرد. در این بخش ، ۳۵ نمونه خلاق تبلیغات مک دونالد را برای کاربران عزیز آماده کردیم که این تبلیغات خلاقانه میتواند برای ایده پردازی شما تاثیر گذار باشد  برای توضیحات بیشتر و همچنین دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید .



امروز مک دونالد بیش از ۳۱۰۰۰ شعبه رستوران در سراسر جهان دارد  و بیش از ۱٫۵ میلیون نفر مشغول به کار هستند. به عنوان بزرگترین رستوران و فست فود زنجیره ایی در سراسر جهان شناخته شده است خب ! این از تاریخچه مک دونالد ، حالا بیایید در مورد شیوه های مختلف تبلیغات شرکت مک دونالد صحبت کنیم قطعا پای خلاقیت در میان است اما خیلی هوشمندانه !!!

مک دونالد در تبلیغات خود بیشتر به رنگ های قرمز و زرد توجه میکند این دو رنگ ، گرسنگی را در مغز ما ایجاد میکنند این شرکت افراد حرفه ایی و متخصص در زمینه تولید و طراحی تبلیغات ، استخدام میکنند تا تبلیغات خود را به صورت خلاقانه و هوشمندانه  ارائه بدهد تبلیغات این شرکت ، گاهی خلاقانه ، گاهی خنده دار است که بیشتر با شعار ” I’m lovin it ” یعنی “عاشقشم ” سرو کار دارند که اینم یک جمله عامیانه ولی شیرین است که در ذهن می ماند !

در این پست ، ۳۵ نمونه جالب از بهترین تبلیغات مک دونالد را برای دانلود گذاشتیم که بر اساس کیفیت و خلاقیت ، انتخاب کرده ایم. که امیدوارم شما را تحت تاثیر قرار دهد .

رمز را می توانید کپی کنید ، به کوچک بودن و فاصله حروف در هنگام تایپ دقت کنید.