آموزش ویدویی فوق العاده طراحی بنر تبلیغاتی گیف در نرم افزار فتوشاپ در این مطلب سایت رضاگرافیک برای طراحان عزیز آماده شده است در این آموزش شما عزیزان با تکنیک های انیمیشن و متحرک سازی آشنا خواهید شد همچنین در ادامه مطلب به چند تا نکته طلایی در طراحی بنر اشاره کردیم برای دانلود به صورت ویدیویی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
در طراحی بنر بهتره این نکته های طلایی را رعایت کنیم :
طراحی کردن بنر در اندازههای مناسب و پربازدید بنرهای تبلیغاتی، بیشترین تاثیر را در موفقیت تبلیغات شما خواهد شد. بهترین اندازههای بنر برای نمایش تبلیغات میتوانند، اندازههای ۷۲۸ در ۹۰ که یک مستطیل بزرگ است باشد، میتواند مستطیل متوسط در اندازه ۳۰۰ در ۲۵۰ باشد و لیدربرد ۳۰۰ در ۶۰۰ باشد. و همچنین اندازه استاندارد متوسط بنر که تقریبا همه سایت ها این پلن رو دارند اندازه ۴۶۸ در ۶۰ می باشد .
ترتیب در تبلیغات بنری، یکی از عوامل بسیار مهم و موثر در موفقیت تبلیغ است. سه گزینه برای حفظ تعادل و ترتیب در تبلیغ بنری، ۱. لوگو شرکت ۲. پیام شما یا ارزش پیشنهادی ۳. دکمه کال تو اکشن می باشد .
هنگام طراحی بنر خود، بهتر است آن را ساده و بی آلایش طراحی کنید. از شلوغ کردن بیش از حد فضای طرح با متن و محتوا اجتناب کنید.
در حالی که کاربران اکثر اوقات جذب طرحهای گرافیکی مترو و زیبا میشوند، استفاده از یک فونت درست نیز میتواند کشش آنها به سمت تبلیغ شما را بیشتر کند. از فونتهایی استفاده کنید که با برند و کسب و کار شما همخوانی دارد، اما در عین حال ساده و قابل خواندن باشد.
قبل از طراحی تصمیم بگیرید که کدام احساس را میخواهید در مخاطبان خود تحریک کنید. قصد دارید واکنش عاطفی کاربر و مخاطب خود را برانگیزید، بنابراین به دنبال تم و پالت رنگی بروید که این احساسات را در مخاطب ایجاد کند. حتما قبل کار یک پالت رنگی برای خودتان انتخاب کنید.
در حالی که همه بنرهای تبلیغاتی دارای دکمه نیستند، اما با این حال گذاشتن دکمه CTA یا همان کال تو اکشن در بنرقطعاً میتواند تعداد کلیک بنر شما را به طور چشمگیر افزایش دهد.
برای افزایش شانس دیده شدن بنر و افزایش ترافیک به سمت سایت خود، به جای بنر استاتیک، از بنر گیف و متحرک استفاده کنید. زمان انیمیشن بنرهای گیف را بیش از ۱۵ ثانیه نکنید.