آخرین مطالب ما را در کانال تلگرام دنبال کنید عضویت
rezaranjbar سایت شخصی رضارنجبر جلودار
مدیر سایت رضاگرافیک
ورود
sibbaner طراحی لوگو و هویت برند ریزاینو
بخش سفارش طراحی رضاگرافیک
ورود
دیگر فتوشاپ

آموزش ویدیویی طراحی بنر تبلیغاتی گیف در فتوشاپ + ۷ نکته طلایی طراحی بنر

آموزش ویدیویی طراحی بنر تبلیغاتی گیف در فتوشاپ

آموزش ویدویی فوق العاده طراحی بنر تبلیغاتی گیف در نرم افزار فتوشاپ در این مطلب سایت رضاگرافیک برای طراحان عزیز آماده شده است در این آموزش شما عزیزان با تکنیک های انیمیشن و متحرک سازی آشنا خواهید شد همچنین در ادامه مطلب به چند تا نکته طلایی در طراحی بنر اشاره کردیم برای دانلود به صورت ویدیویی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .



در طراحی بنر بهتره این نکته های طلایی را رعایت کنیم :

۱. از اندازه بنر مؤثر برای طراحی استفاده کنید

طراحی کردن بنر در اندازه‌های مناسب و پربازدید بنرهای تبلیغاتی، بیشترین تاثیر را در موفقیت تبلیغات شما خواهد شد. بهترین اندازه‌های بنر برای نمایش تبلیغات می‌توانند، اندازه‌های ۷۲۸ در ۹۰ که یک مستطیل بزرگ است باشد، می‌تواند مستطیل متوسط در اندازه ۳۰۰ در ۲۵۰ باشد و لیدربرد ۳۰۰ در ۶۰۰ باشد. و همچنین اندازه استاندارد متوسط بنر که تقریبا همه سایت ها این پلن رو دارند اندازه ۴۶۸ در ۶۰ می باشد .

 

۲٫ حتما ترتیب اسلاید را حفظ کنید

ترتیب در تبلیغات بنری، یکی از عوامل بسیار مهم و موثر در موفقیت تبلیغ است. سه گزینه برای حفظ تعادل و ترتیب در تبلیغ بنری، ۱. لوگو شرکت ۲. پیام شما یا ارزش پیشنهادی ۳. دکمه کال تو اکشن می باشد .

 

۳. همه چیز را ساده طراحی کنید

هنگام طراحی بنر خود، بهتر است آن را ساده و بی آلایش طراحی کنید. از شلوغ کردن بیش از حد فضای طرح با متن و محتوا اجتناب کنید.

 

۴.از فونت‌های تاثیرگذار استفاده کنید

در حالی که کاربران اکثر اوقات جذب طرح‌های گرافیکی مترو و زیبا می‌شوند، استفاده از یک فونت درست نیز می‌تواند کشش آنها به سمت تبلیغ شما را بیشتر کند. از فونت‌هایی استفاده کنید که با برند و کسب و کار شما همخوانی دارد، اما در عین حال ساده و قابل خواندن باشد.

 

۵٫از رنگ‌های جذاب استفاده کنید

قبل از طراحی تصمیم بگیرید که کدام احساس را می‌خواهید در مخاطبان خود تحریک کنید. قصد دارید واکنش عاطفی کاربر و مخاطب خود را برانگیزید، بنابراین به دنبال تم و پالت رنگی بروید که این احساسات را در مخاطب ایجاد کند. حتما قبل کار یک پالت رنگی برای خودتان انتخاب کنید.

 

۶٫از دکمه‌ها، هوشمندانه استفاده کنید

در حالی که همه بنرهای تبلیغاتی دارای دکمه نیستند، اما با این حال گذاشتن دکمه CTA  یا همان کال تو اکشن در بنرقطعاً می‌تواند تعداد کلیک بنر شما را به طور چشمگیر افزایش دهد.

۷٫از انیمیشن استفاده کنید

برای افزایش شانس دیده شدن بنر و افزایش ترافیک به سمت سایت خود، به جای بنر استاتیک، از بنر گیف و متحرک استفاده کنید. زمان انیمیشن بنرهای گیف را بیش از ۱۵ ثانیه نکنید.

 

 

رمز را می توانید کپی کنید ، به کوچک بودن و فاصله حروف در هنگام تایپ دقت کنید.